Кариери

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  • Степен на завършено образование – Висше;
  • Минимална образователна степен – Магистър;
  • Професионална област – „Право“;
  • Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
  1. Описание на длъжността:
  • Извършва високопрофесионални експертни анализи на база резултатите от извършените проверки на застрахователните дружества;
  • Разработва стратегически документи в областта на застрахователния надзор;
  • При установени нарушения изготвя актове за установяване на административни нарушения, предприема действия за откриване, прилагане и прекратяване на производство по прилагане на принудителни административни мерки във връзка с открити нарушения на законовите и подзаконови нормативни актове;
  • Изготвя проекти на наказателни постановления, предупреждения по чл. 28 от ЗАНН, резолюции за прекратяване и споразумения за приключване на административнонаказателни производства.
  • Участва в проверки на поднадзорни лица и следи за спазване разпоредбите на нормативните актове;
  • Изготвя становища, докладни записки, писма и извършва всички необходими действия по разглеждане на жалби с по-голяма правна и фактическа сложност, постъпили от физически и юридически лица, ведомства и предприятия с цел осигуряване защита на интересите на ползвателите на застрахователни услуги и проверка дали застрахователните дружества спазват разпоредбите на нормативните актове, предвидени в чл. 16, ал. 1, т. 18 от ЗКФН;
  1. Необходими компетентности:
  • Способност да планира и организира собствената си работа;
  • Способност да работи в екип;
  • Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на Комисията.
  1. Начин за провеждане на подбора:
  • Първоначален подбор по документи;
  • Интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление за участие в подбор, по образец*;
  • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
  • Професионална автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
  • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;

* На интернет страницата на Комисията за финансов надзорwww.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.

  1. Място за подаване на документите:
  • На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16, или
  • Чрез имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg .
  1. Срок за подаване на документите: 30 календарни дни от 02.12.2024 г. до 31.12.2024 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.
  2. Лице за контакт: Цветелина Якимова – началник на отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 694, електронна поща: yakimova_t@fsc.bg .

Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на интервюто.

Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.

Комисията за финансов надзор спазва и споделя принципа, че нейният най-голям капитал са хората. Успехът на Комисията е в пряка зависимост от мотивацията, професионалната отдаденост и непоколебимата ангажираност на експертния ѝ екип.

Водени от поддържането на стабилните екипни взаимодействия и открита комуникация, основният ни стремеж е винаги да има диалогичност и заедно да постигаме положителни резултати.

Институционалната култура на Комисията въплъщава ценностите, стремежите и духа на сътрудничество, които са определящи за микроклимата и взаимоотношенията в организацията. Целите ни са свързани освен с формирането на висококомпетентен персонал, така и с неговата мотивация, за да може служителите да се чувстват полезни и да идват с желание на работа.

В КФН работят едни от най-добрите експерти във финансовия сектор, които могат постоянно да надграждат своята професионална експертиза посредством обучения във водещи национални и международни организации. Непрекъснато стимулираме развитието им, насърчавайки институционално мислене за лично удовлетворение и потребност от успешна кариера.

Нашите служители са прецизни, лоялни, организирани, креативни, комуникативни и високо ценим техните способности.