Кариери
- Изисквания за заемане на длъжността:
- Степен на завършено образование – Средно;
- Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с администриране на сървъри и мрежи.
- Описание на длъжността:
- Администрира комуникационна инфраструктура на КФН;
- Администрира сървърите в мрежата на КФН;
- Администрира mail сървъра на КФН;
- Отговаря за функционирането и поддръжката на техническите средства на Комисията (хардуер и комуникационна инфраструктура);
- Отговоря за архивирането и възстановяването на системите в КФН;
- Управление на системи за мониторинг на работоспособността на услуги и устройства в инфраструктурата на КФН.
- Необходими компетентности:
- Доказан опит като системен администратор, мрежов администратор или подобна роля;
- Задълбочени познания за мрежови протоколи (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN и др.);
- Опит със защитни стени, рутери и отстраняване на проблеми с интернет връзката;
- Владение на администрирането на Windows и/или Linux сървъри;
- Познаване на технологиите за виртуализация (VMware) и архивиране (Veem);
- Познаване на най-добрите практики и инструменти за ИТ сигурност;
- Езикови умения – ниво на владеене на английски език, което съответства на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения.
- Начин за провеждане на подбора:
- Първоначален подбор по документи;
- Решаване на професионален тест;
- Интервю.
- Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в подбор, по образец*;
- Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец*;
- Професионална автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, при наличие и по преценка на кандидата;
- Копия от документи, удостоверяващи ниво на английски език, съответстващо на Европейско ниво В1 за самооценка на езиковите умения, при наличие;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова книжка или Единен електронен трудов запис (ЕЕТЗ), служебна книжка, осигурителна книжка/.
* На интернет страницата на Комисията за финансов надзор – www.fsc.bg, в раздел Кариери, подраздел Необходими документи са публикувани: Заявление за участие в подбор и Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.
- Място за подаване на документите:
- На място в деловодството на Комисията за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща“ № 16, или
- Чрез имейл адрес: delovodstvo@fsc.bg.
- Срок за подаване на документите: От 25 септември 2025 г. до 8 октомври 2025 г., включително. Документите ще се приемат до 17:30 часа на последния ден от срока.
- Лице за контакт: Нонка Николова-Владикова – главен експерт в отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/94 04 855, електронна поща: nikolova_n@fsc.bg.
Първоначален подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането на теста.
Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.
Комисията за финансов надзор спазва и споделя принципа, че нейният най-голям капитал са хората. Успехът на Комисията е в пряка зависимост от мотивацията, професионалната отдаденост и непоколебимата ангажираност на експертния ѝ екип.
Водени от поддържането на стабилните екипни взаимодействия и открита комуникация, основният ни стремеж е винаги да има диалогичност и заедно да постигаме положителни резултати.
Институционалната култура на Комисията въплъщава ценностите, стремежите и духа на сътрудничество, които са определящи за микроклимата и взаимоотношенията в организацията. Целите ни са свързани освен с формирането на висококомпетентен персонал, така и с неговата мотивация, за да може служителите да се чувстват полезни и да идват с желание на работа.
В КФН работят едни от най-добрите експерти във финансовия сектор, които могат постоянно да надграждат своята професионална експертиза посредством обучения във водещи национални и международни организации. Непрекъснато стимулираме развитието им, насърчавайки институционално мислене за лично удовлетворение и потребност от успешна кариера.
Нашите служители са прецизни, лоялни, организирани, креативни, комуникативни и високо ценим техните способности.