• За Комисията
    • За нас
    • Ръководство
    • Стратегия за развитие
    • Отчети
    • Бюлетини
    • Анализи
    • Бюджет
    • Информация за плащания през СЕБРА
    • Инспекторат
    • Международна дейност
    • Партньори
    • Връзки
  • Инвестиционна дейност
    • Списъци поднадзорни лица
    • Нормативна уредба
    • Статистика
    • Изпити за правоспособност
    • Анализ на най-често извършваните административни нарушения от участниците на капиталовия пазар, установени за периода от 2018 г. – 2021 г.
  • Застрахователна дейност
    • Нормативна уредба
    • Статистика
    • Изпити за правоспособност
    • Искане за вписване на застрахователни агенти, които посредничат за застрахователи в ЕС
    • Искане за вписване на застрахователен брокер
    • Анализ на най-често извършваните административни нарушения от участниците на застрахователния пазар, установени за периода от 2018 г. – 2021 г.
  • Осигурителна дейност
    • Списъци с поднадзорни лица
    • Нормативна уредба
    • Статистика
    • Изпити за правоспособност
    • Анализ на най-често извършваните административни нарушения от пенсионносигурителните дружества, установени за периода от 2018 г. – 2021 г.
  • Финансови иновации
    • Стратегия за наблюдение на финансовите иновации (FinTech)
    • Innovation hub
    • Консултации
    • Публикации
    • Новини
  • За потребителя
    • Предупреждения за потребителите
    • Достъп до информация
    • Упътване за кредитори за подаване на претенции спрямо застрахователна компания „Олимпик“
    • Жалби
    • Наръчник за уреждане на претенции, съгласно Кодекса за застраховането
    • Разпознай лицензирания инвестиционен посредник
    • Какво трябва да знаем за Колективните инвестиционни схеми
    • Извънсъдебно решаване на спорове
    • Информация за потребителите
    • Политика за поверителност
    • Програма за защита на потребителите
    • Финансова грамотност
    • Полезни връзки
    • Често задавани въпроси
  • Проекти
    • ЕИС
  • Кариери
    • Свободни позиции
    • Необходими документи
  • EN
Начало / Профил на купувача / Профил на купувача 2014 г. – 2020 г.​ / Профил на купувача 2018

  • Раздел № 38 Осигуряване на самолетни билети при служебни пътувания на членовете и служителите на КФН
  • Раздел № 39 Комплексно почистване на административната сграда на Комисията за финансов надзор и прилежащата й територия
  • Раздел № 40 – Консултантски услуги и изготвяне на техническо задание и спецификации за изграждане на единна информационна система в КФН
  • Раздел № 41 Доставка чрез покупка и гаранционна поддръжка на 6 (шест) броя фабрично нови моторни превозни средства
  • Раздел № 42 Годишна техническа и продуктова поддръжка на Oracle лицензи
  • Раздел № 43 Закупуване и внедряване на автоматизирана информационна система за електронен документооборот
  • Раздел № 44 Доставка на компютърна и комуникационна техника и техника за съхранение на данни за нуждите на Комисията за финансов надзор, с 5 обособени позиции
  • Раздел № 45 Доставка на горива за служебните автомобили на Комисията за финансов надзор
  • Раздел № 46 Проектиране, разработка, внедряване и поддръжка на единна информационна система за обработка на входяща, изходяща и вътрешна информация в КФН
  • Раздел № 47 “Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на КФН” по три обособени позиции, 25.10.2018 г.
  • Раздел № 48 „Доставка на 10 броя лицензи за програмен продукт за виртуализация VMware (или еквивалент), с включена софтуерна поддръжка“, 26.11.2018
1000 София, ул. Будапеща 16 Адрес
+359 2 9404 999 Централа
0800 40 444 Информационен център

+359 2 9404 789 Връзки с обществеността
+359 2 9404 606 Факс

delovodstvo@fsc.bg Документи и жалби
+359 2 940 45 45 Съобщения за нарушения на ЗПМПЗФИ

corruption@fsc.bg Антикорупция

Достъпност на сайта | Политика за поверителност | Достъп до информация

Карта на сайта | Комисия за финансов надзор © 2022